četrtek, 5. julij 2012

I'm sexy and I know it

Danes sem dopoldne delala, popoldne pa sem imela zobarja, tako da sem iz dela direktno odšla v zdravstveni dom. Zjutraj sem vstala, se oblekla (ene kratke hlače in majčka, pa natikači) in odšla delat. Že dopoldne je bila pripeka in končno sem v trgovino dobila klimo, saj je bil že skrajni čas, da se trgovina ohladi. Kljub temu je bilo izjemno vroče, zato sem komaj čakala, da končam, pohitim k zobozdravniku in se vrnem domov. Zaradi takšne vročine si je marsikdo želel ohladitve, nisem pa pričakovala, da je bom deležna osebno in v veliki meri.
Tako sem se odpravila k zobarju, ko se je hitro pooblačilo, začelo grmeti, in kar naenkrat je poleg mene vsekala strela. Stekla sem v zdravstveni dom in ko sem končala, sem se odpravila ven. V tem času je začelo tako padati, da se je na tleh nabralo 5 cm vode in skoraj odplavala sem do postaje, kjer je bila streha in sem si lahko oddahnila. Pomota. Kar naenkrat se je še hitreje ulilo in začela je padati toča. V slabi minuti je prekrila cestišče, veter pa jo je skupaj z dežjem in listjem in vso možno umazanijo usmeril proti nam, ki smo čakali na postaji. Nato nas je pralo 10 minut in na avtobus sem stopila ko Jane iz pragozda, le bolj umazana. Doma sem v laseh najdla nekaj listov javorja in bukve, ki sta bila po tuširanju mimogrede zelo lepe barve in ko sem se končno posušila, je zunaj spet sijalo sonce. Ampak kljub umazaniji lahko rečem: I’m sexy and I know it.

Ni komentarjev:

Objavite komentar