sreda, 30. maj 2012

41. poglavje oz. Perpetuum Jazzile

Včeraj sem bila na koncertu Perpetuum Jazzile, dobila sem namreč VIP karte in še vabilo na after party. Ne da bi se hvalila, samo povem, kako sem prišla tja. Namreč imeli so neko nagradno igro, pa saj ni važno, ampak point je, da so me izbrali in čisto srečna sem šla na njihov koncert. Bil je fantastičen. Seveda ni bilo sedišč, kar je bilo presenečenje (definitivno) in tako smo vsi stali, kar pa je bilo še boljše, saj so nekateri kar veselo migali in če bi se to zgodilo medtem, ko bi sedeli, bi šlo vsem na živce. Že tako je moral priti en varnostnik in poseči v prepir. Bi bilo še sprejemljivo, če bi se prepirala mladina ali kdo v srednjih letih, ampak da so se prepirale stare gospe in gospodje... Nekdo očitno ni zadel tombole, zgleda. Seveda so zadevo potihoma uredili, če ne bi bili prisiljeni iti ven. Ena stara gospa je še pol ure zelo grdo in jezno gledala na oder, ampak ostali smo uživali v petju. Vmes je nastopil Trkaj, ki je skupaj s skupino predstavil novo pesem Tu smo doma, ki je (mimovrtnegrede) še ena njegovih perfekcij. Res sem bila navdušena tudi nad njihovim zborovodjo, to je švedski dirigent Peder Karlsson- ta tip je neverjetno energičen, kar skakal in tekel je po odru. Mislim, da je idealen za Perpetuum Jazzile, saj so vsi zelo energični, on pa jih le še spodbuja. In še novost, ki je ne boste najdli na youtube-u: odpeli so Telephone od Lady Gaga in o taki predelavi lahko samo sanjaš. Uau! Na koncu smo bili poslušalci tako navdušeni, da smo s ploskanjem in z žvižganjem skupino prignali nazaj na oder in so morali odpeti še eno pesem, nato pa so zares odšli. Seveda poslušalcem še ni bilo dosti in smo vztrajali toliko časa, dokler niso ponovno prišli nazaj na oder in odpeli zares zares zares zadnjo pesem, potem pa so zares zares zares odšli z odra. Tisti, ki smo dobili vip prepustnice, smo se odpravili na after party v zgornji del Križank, natančneje v Viteško dvorano, kjer je za catering poskrbela neko podjetje Amad...pa še nekaj, ne spomnim se, kasneje pa so se nam pridružili še brazilski veleposlanik in cel PJ zbor. Malo smo hodili naokoli, natakarji pa so nam ponudili aperitive oziroma manjše koktajle. Notri je bil samo alkohol in limeta, imenuje pa se caipirinha, brazilski alkoholni koktajl. Nekaj najboljšega, kar sem kdajkoli pila. Ampak vas ne spodbujam k pitju, da ne bo pomote. Vsaj ne k prekomernemu. Sploh če si pevec, ni fajn, da se ti med nastopom na odru kolca, se spotikaš in preskakuješ stopničke. Potem se je pojavil še Trkaj, h kateremu sem kar letela in se vrgla pod noge za avtogram. Ok, ni res. Sem samo hodila. Ampak avtogram sm pa dobila. Pa še rima se, to bi mogu uporabit v naslednji pesmi. No, kakorkoli, težko se je bilo s kom slikat, ker je bilo toliko ljudi, pa povsod hrana (kot da bi stradali 6 let), ampak je bilo pa okusno in fajn. Vsi pevci so zelo prijazni, z veseljem so se pogovarjali s tabo. Čisto drugače je, ko jih slišiš v živo. Ni mi žal, da sem šla in z veseljem grem še kdaj.

Perpetuum Jazzile pa se res najlepše zahvaljujem za to super izkušnjo, bil je popoln večer.

Hvala!


Ni komentarjev:

Objavite komentar