petek, 25. maj 2012

36 dni....in še več

Hm, kako začeti blog, ki je miroval več kot 1 leto? Vmes se je zgodilo marsikaj slabega, vendar tudi marsikaj dobrega. Ok, to ni najboljši začetek. Mogoče bom začela s tem, da ne pišem v angleščini. Danes se mi ne da. Danes ni najboljši dan. Niti ni najslabši. Ja, spet sem pri slabih in dobrih stvareh.  Če bi naštela vse slabe stvari, bi porabila cel blog. Ampak isto bi porabila, če bi pisala o dobrih stvareh. Ali o težavah s hiperaktivnostjo in motnjah s pozornostjo. Ali o kamelah. X factor. Domače žemlje. Pa Lidl ma akcijo, mortadela je ceneje. Pa slabo mi je, ker sem se najedla. Mmmmm, kitajska hranaaaaaaaaa! Anyway, zdaj pa resno. Ko smo že ravno pri X factorju- bi mela kar dosti za povedat čez odločitve žirantov, ampak tako je, mi pri tem nimamo besede in to je njihova naloga. Lahko pa rečem, da so iz šova poslali domov kar nekaj super ljudi, tako da me res zanima, kdo bo na koncu zmagal. Ampak za tiste, ki so odšli, še ni konec. Imajo pač najboljše fane! (Ne da bi se hvalila....ok se, jz sm tut fan! ;) Je pa res, da so taki pozitivci, da samo gledaš in se učiš od njih. Jaz se. Sem že čist padla v to, še blog pišem o tem. Ok, če se vrnemo nazaj na temo, meni se spi. No, druga tema. Mačko smo dobili. Kok je zoprna, ko ji zobje rastejo! Človek se poskuša učit, pa skoz skače po tebi, mijavka v tri krasne in je nasploh nadležna. Saj ne jamram. Skoraj ne. V redu, čist malo. Ubistvu sem dobila idejo, o čem bom pisala v naslednjem blogu. O pogovornem jeziku in v pogovornem jeziku, ker tale pravilna slovenščina me počasi ubija. Sej veste, kko to gre. Tko uizi. Ok, še tretja tema. Včeraj sem gledala Eurosong. Najbolj sem bila navdušena nad voditeljicami. Čeprav sem potem izvedela, da je bil en izmed njih moški. Mogoče je samo dajal vtis misice. Sem pa res samo čakala, kdaj se bo kakšna zjokala, ko se ji bo zataknilo pri napiflanih besedah. Butec in butec. In butec. Da niti ne omenjam izbora pesmi/držav za v finale. Taka kuhinja, da bi lahko nahranili celo Evropo. Lepo vas prosim- Ukrajina? Turčija? To ni RED SUMMER PARTY, YLON, DAVID GUETTA itd. Oziroma, kakor za koga, zgleda. Vsekakor zelo razočarana. Za sobotni finale bom rekla samo: "Break a leg." Resno. Ste vedeli, da Rimljani niso smeli opravljati pravnih poslov brez varuha, dokler niso bili stari 25 let? Zelo neumestno dejstvo, ampak tudi zanimivo. Sicer nevem, če so smeli piti alkohol, ampak so bili itak kroniki še pa še, tako da leto gor ali pa dol ne pomeni kakšne razlike. In zakonci si med sabo niso smeli dajati daril. Hvalabogu, da so tisti časi mimo, meni bi kar ustrezalo, da mi mož kaj prinese. Rože, nakit, avto, dva, tri.... Šala, hiša bo dovolj. Ne smemo biti preveč razvajeni, sedaj niso časi za to. Razen Grki. EU lahko komot prepove denarna darila med Slovenijo in Grčijo. Da ne bo kdo narobe zastopil, nimam nič proti Grkom. Vsaj nič učinkovitega. Hja, tudi Biokill ni danes več, kar je bil.
Eldar: world peace.

Ni komentarjev:

Objavite komentar