ponedeljek, 4. junij 2012

Danes ni moj dan

Danes sem jezna. Izgleda drži, ko ti gre ena stvar narobe, ti gre vse. Ljudje me ne izneverijo, vsak dan se najde nekdo, ki te spravi v dobro voljo, vendar v slabo tudi. Danes ni moj dan. Poleg grdega vremena, sem imela težave še na delu. V trgovinico, ki sem jo že zadnjič omenila, smo dobili novo robo, torej neke nove keramične posode. Že tako je malo prostora, ampak še to smo morali stlačiti noter. Nato sem 4 ure prekladala to posodo gor in dol, umikala druge predmete in po barvah zlagala posodo na police, mizico itd. In ko mi je en del končno uspelo fajn urediti, je kar naenkrat iz ene police padla druga keramična posoda in kot domine se je začelo vse razbijati. Razbil se je pokrov od ene piškotnice in krožnik ter posodica za začimbe. Vsa živčna sem poklicala šefico in ji povedala, kaj se je zgodilo ter da me sploh ni bilo zraven tiste police, od koder je posodica padla in rekla je, da je v redu, verjetno je nekdo nerodno položil posodo na polico. Previdno sem nadaljevala z delom, ko je prišla stranka in želela videti nekega angelčka v izložbi. Prosila sem jo, naj se malce umakne, saj je bilo res zelo malo prostora, vendar je kar rinila in rinila za mano. V trenutku, ko sem angelčka prijela v roke, me je ruknila in udarila sem v steklo izložbe. Seveda se je angelček razbil. Stranka se je začela opravičevati in da ni bila ona kriva, ker je res malo prostora. Še dobro, da ji prej nisem 3x rekla, naj se malo umakne a ne. Spet sem poklicala šefico, se opravičila in povedala, kaj se je zgodilo, ona pa je rekla, naj mi tokrat bo, drugič pa bom pač morala plačati škodo. Potem sem spet nadaljevala z zlaganjem, vendar mi je zmanjkalo časa, tako da bom nadaljevala drugič. Zgleda bomo mogli oblazinit izložbe oz.kar celo trgovino, ker če ne bom zgubila živce. Pa keramiko tudi.

AAAAAAAA!

Ni komentarjev:

Objavite komentar