sobota, 2. junij 2012

Obožujem stranke

Čez teden in občasno tudi ob sobotah delam v eni majhni trgovinci z darili. Je starinska trgovina, v njej je res miljon stvari in pozimi v bundah ni varno hoditi noter. Oziroma le dve osebi naenkrat, ker lahko vse zleti po tleh. Ampak šefice to zgleda ne moti, kljub polni trgovini stvari še kar prihajajo in včasih še jaz, ki tam delam, težko vem, kje je kakšna stvar, kam smo jo spet premaknili in predvsem kako do nje. Poleg vseh lušnih stvari, ki jih lahko najdeš v trgovini, pa je najboljši del tega dela zavijanje daril. Na voljo je ogromno papirja, mrež in vrečk, ampak samo sanjaš lahko o taki izbiri trakov, vseh možnih barv, vzorcev, oblik. How cool is that? (odgovor: zelooo). V glavnem, rada delam tam, če le šefica ni preveč sitna, kaj šele stranke. Verjetno si lahko predstavljate veselje, ko v trgovino stopi stranka, ki je doma niso naučili pozdraviti, potem te ignorira (pa ne, da bi se ji ravno pod noge metala, to se samo Trkaju) in šele ko res ne ve, kam bi se dala in kaj bi pravzaprav rada, reče, da potrebuje pomoč. Pa ne ena, več takih strank je. In ne da bi se pritoževala, to so drugače prav sončni trenutki v trgovini. Najlepše pa je, ko je stranka jezna nate, pa ti sploh nisi kriv in nimaš nič z njenim problemom. Primer: zadnjič pride ena gospa v trgovino in reče, da je prišla po ene prtičke za krst, ki jih je naročila in jo čakajo. Jaz gledam po trgovini, za pultom in blagajno, prtičkov nikjer. Stranki sem povedala, da o tem ne vem ničesar in poklicala šefico. Šefici se seveda tudi ni sanjalo, o čem gospa govori, zato sem jo vprašala, s kom se je to menila, pri kom je naročila in kdaj. Izkazalo se je, da je to naročila pri drugi zaposleni, ki pa je pozabila omeniti šefici. V imenu trgovine sem se stranki opravičila, opravičila se je tudi šefica, ampak gospa je bila tako jezna, da je svojo jezo začela stresati name. Ta izpad je trajal sicer nekaj časa, jaz sem se ji opravičevala in na koncu se je šefica zmenila z njo, da ji bo v roku parih dni dobavila prtičke. Še malo bi vztrajala, pa bi prtičke dobila kam drugam.. Šala, se da potrpet, ena od mnogih stvari pri delu s strankami je, da ima stranka vedno prav. Če se tega ne naučiš zlepa, se pa zgrda. Še posebej se to pozna na bančnem računu, ko ti odtrgajo od plače. Meni sicer niso, ker sem lepa. Ok, šala, res mi niso. Žal je danes tako, da ko nam nekaj ni všeč, se lahko v tistem trenutku znesemo nad nekom, ki ni nič kriv in potem imamo seveda preveč ponosa, da bi se opravičili in popravili zadevo. Sem bila pa vsaj vesela, da se ji ni čisto strgalo in ni začela razbijati stvari po trgovini. Niti ne vem, če bi preživela tak bes, verjetno vam zdaj ne bi mogla razlagat tega. Stranka je pač kralj, ne glede na to, kaj pravi. Tudi če preveč posluša Zlatkota.

Če iščeš več od lajfa, postani svoj sveta vladar.


Ni komentarjev:

Objavite komentar