nedelja, 3. junij 2012

Pižama

Medtem, ko sem razmišljala, o čem bi pisala danes, sem ugotovila, da ne spadam med tipične predstavnice ženskega spola. Mislim, sem ženska (kakor vem), ampak nisem pa preveč obsedena s pospravljanjem. Seveda imam rada pospravljeno, pospravim po hiši, sesam, brišem prah itd., ampak na vsake toliko časa se zgodi, da je moja soba v razsulu. Ja, priznam, moja soba je na čase kaos. Ok, da ne bo kdo mislil, da je noter treščila atomska bomba. To ne, samo navadna bomba. Včasih ne najdem niti hrčka. Hecam se, je zaprt. Najbrž si zdaj, ko to berete mislite: ta je nora, še izpostavlja to. Ampak mislim, da ima redkokdo sobo vedno 100% pospravljeno. Ne želim nikogar prestrašiti, samo povem, da včasih oblačila namesto v omari visijo na stolu. Ali na koncu postelje. Ampak kljub gori oblačil, pa se ob pogledu na omaro pojavi tipičen ženski problem: nimam nič za obleči. Morala bi it ven s prijatelji- kaj naj oblečem? Spet, nisem Eva Longoria ali Kim Kardashian ali katerakoli zvezdnica, ki ima 3154 parov čevljev, 42153 majčk in triljone hlač, ampak iz tistih par kupčkov, ki jih imam, bi pa že lahko kaj izvlekla. Sicer je zdajšnje stanje boljše, saj si sama izbiram za oblečt, se pa spomnem, ko sem bila mlajša (in manjša, vem da težko verjamete) in je mami izbirala oblačila. In potem je bil pogovor v trgovini tak: "Ne bom nosila teh pajkic, ker so preozke!", "Ta majica je preširoka in nočem tega vzorca!", "Mami, tega nihče ne nosi!", "Ta barva mi ni všeč!" in tako dalje. Ali pa: "Mami, jaz bi to majčko, vsiiii jo imajo!" in potem ona odgovori: "Ne, vsi pa ne, ti je nimaš." Res fajn. Saj še zdaj včasih pokomentira/pokritizira kakšno stvar, ampak je boljše, kot je bilo. Najboljše pa je, ko si lahko cel dan v pižami. Sicer je to redko, ampak takrat je za uživat. Kdo ne bi hotel biti v pižami cel dan? Res je udobna in mehka in topla, še ven bi šla taka. Ok, to ravno ne, ti jo še kdo ukrade, ker je tako fajn. Pa ponavadi ima super vzorce; karirasta, pikasta, črtasta, karkoli. Najboljše oblačilo. Pa še modra je. In menda bo zdaj v sredo v Cirkusu pižama party. Zbor pižam, zakon!

Zdaj se grem pa preoblečt iz pižame, kam pa pridemo, če bom cel dan v njej.


Ni komentarjev:

Objavite komentar